22 juni

kul såg nyss att min långa inlägg i onsdags inte kom in ;( Men i onsdags åkte jag i alla fall in till stan och tränade en sväng innan vi åkte ut till öregrund . Vi har haft bra väder förutom på torsdagen när det regnade och jag orkar inte skriva om midsommarn för det blir för långt så bilderna får duga .Igår morse vaknade vi av att filips papppa ringer och säger att lilla melker är ute nu :) Så vi packade ihop allt och åkte hem för att se sötsaken ,och underbar var han !Sen på kvällen handlade vi mat och gjorde iordning favoriten och kollade på film :)

Idag ska jag bara städa och städa innan jag ska ner till gymmet och sen åker jag hem ,(jag ljög ,är det sol kommer jag givetvis ligga där ) så det är nog bäst att jag börjar städa redan nu .OCH GRATTIS SANNA PÅ FÖDELSEDAGEN !

Update ,bilderna kommer in senare i ett eget inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0