25 juni

ska försöka slita mina fingrar ifrån mitt hår ett tag nu ,jag har alldeles nyss färgat om det och nu är det ljuvligt !Hade även hårborttagningsmedel på benen så nu är dom helt blanka :) åh jag kommer sova underbart härligt kväll ! Och om exakt 50 minuter så fyller jag även 18 år ,inte så illa det .Imorn ska vi ha fest och det är beräknat typ 30 pers så det blir rätt lugnt och skönt ,F kommer ju också såklart :) Ska vara rätt haj på kameran också så jag kan minnas dagen (ironi) .

Idag har det varit en riktigt varm och svettig dag på jobbet ,vi har kämpat med att smöja in alla barnen med solkräm och serverat dom vatten .Och sen när jag kom hem fick jag en underbar chock nämligen mitt lönespecifikation !Eftersom jag inte har haft en aning om vad jag har haft i lön men räknat med minst 50/h så blev jag rätt överlycklig att för bara 1 dag i maj så 803kr :) Och för ett jobb jag skulle lika gärna kunna jobba gratis för .Nej det var härligt .
Det enda dåliga idag är väl att min kära lilla plutt är sjuk ,han gick runt och kräktes hela eftermiddagen och ville bara ligga i skuggan och äta gräs ,ingenting annat .Sen är han helt borta i övrig och gör inte många ljud ifrån sig :( Så synd om plutten och jag hoppas han mår bättre imorn och kommer in och grattar mig imornbitt :)

Nej nu ska jag gå ner och göra dom små sista grejerna innan jag kan sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0