I don't care if I lose my mind, I'm already cursed

oh jag är hemma ! eller ja jag kom hem igår men rätt sent och så jobbade jag idag .Men i alla fall så har stockholms dagarna varit underbara ,så kul att vara där!



behöver jag ens nämna att jag älskar mitt jobb?

Men men idag jobbade jag på förskolan också innan jag drog in till stan för blodomloppet ,hade hoppats på att komma under 40 minuter men hamnade på 34.54 -i alla fall 2 sekunder före mamma :) Men var det picknick på det och sen körde jag hem ,och kanske efter knappt 3 minuter i bilen blir jag stoppad av polisen ,jo exakt av polisen ! Så det blev blåsa och hela skiten men han släppte iväg oss sen .
Kvar att göra nu ikväll är hälsopedagogiken som ska vara klar imorn .
yes home sweet home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0