Studenten

nu börjar ruset lägga sig så jag kan passa på att berätta lite om gårdagen .Uppe halv 8 för att hinna fixa oss och sen körde jag till gränby där vi köpte studentpresent till Johanna ,då filip ska få en tatuering så gick det inte riktigt att slå in .Sen irrade vi runt i stan och letade p-plats ,hittade en i typ sista sekunden ,på andra sidan stationen typ .Vädret var ju ingen höjdare så lagom kalla var ni när vi väl kom fram .Medans vi väntade på att F skulle hitta fram till oss berättade maltemannen allt om bobbo och bibbi :) Och sen när iliiip (som han säger) kom ut lyste han upp och blev väldigt glad ett tag .






Sen när vi hade vinkat av och pussas klart gick vi vidare till katte där Johanna gick ut :)



Sen åkte jag och mamma och fikade på donken innan alla kom hem till huset .


Aja det är alla bilder som jag orkar lägga in :P Nu ska jag göra mig klar och sen åka till stan och vara åsa,lilleman.felicia och freja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0