bio plus körning

Vi var som sagt på bio nu på kvällen ,män som hatar kvinnor .En mycket bra film ,dom två½ timmarna var snabbt över och längtan efter nästa film grymt stor !Jag körde iallafall oss dit och sen hem ,första gången i mörker också men det gick det med ,jag är dock fortfarande lite för snabb men men ;P

Imorn efter skolan ska vi in till stan och testa jujutsu ,efteråt ska jag möta min man vid rondellen och sen knalla ner på stan och köpa skor åt karln .Sen ska vi hem och mysa och på torsdag åker jag och neis till Stockholm :)

Nej jag skriver nog mer imorn ,ska försöka få lite bilder från jujutsun också .Nu måste jag ner och göra mig klar innan klockan blir för mycket ,larmet står som imorse på 06.02   ,godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0