caught in the eye of a hurricane

jag hann med bussen igår i alla fall och efter ett bussbyte så var jag i stan och mötte upp folket på wayne´s .Sen skulle tjejerna gymma och rasmus träffa nån så jag och Malin intog några affärer innan vi satte oss på ett annat wayne´s och åt kladdkaka :) Pratade om så mycket roligt och bra minnen ,hoppas bara att det blir något på påsklovet också!

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till filip ,jag behövde toan och mamma fick se huset .Sen åkte vi och köpte springskor till mig som för den delen blev skitbra och ska invigas idag! Och sen stannade vi lite utanför stan så jag fick köra hem ,allting gick super och jag lyckades att inte krocka med älgarna som stod vid vägen .Hemma åt vi middag och halv 9 sov jag till halv 11 ,tog lite fika och somnade om .
Nu ligger jag nere i soffan och har tokont i magen (läs mensvärk) ,har nästan aldrig det och så när jag väl får det är det som en bomb i magen ;(

Ska upp och pussa på F nu och sen om han är tillräckligt vaken för frukost för jag är svinhungrig !

Bilderna kommer sen ,sladden ligger upp och jag ska knäppa på skorna och på trollen som kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0