I wish he never looked at me that way

äntligen är jag klar för kvällen :) Det blev rätt mycket att göra med all musik ,satt med två datorer och fixade ,den ena frös hela tiden men det gick . Halv 7 var det unga mödrar och så cyklade jag till det ,hela 13 minuter idag så det ökar :) Sen gick jag upp och fortsatte med mage och rumpa ;p

sen gjorde jag nog den godaste kvällsfikat/mellanmål som finns förutom glass .Vaniljyogurt med russin och hackade mandlar och osockrad müsli .Sen sportmacka med philadelphia och skinka och så en apelsin på sidan om :) mm min mage kurrar bara jag tänker på det ;p Hann även kolla på andra avenyn innan CSI ,som nu är på tvn .Ska bara ner och göra sista grejerna innan sängen för imorn blir det tidigt ,ipoden är nyladdad med snabb musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0