Pretend I'm okay with it all

och så har en dag till gått .Vid 7 imorse vaknade jag och sen knallade jag ut med mamma och Izor .Har sjukt ont i vaden också men det kommer och går .Engelskan var snabbt klar och få åt jag lunch med nea,carro och sanna innan vi började lektionen . Hade även digital bild också innan mamma hämtade mig och jag körde hem ,stannade vi affären och stallet bara så det var bra övning ,på torsdag ska jag köra till syrran också :)

Det som står på listan ikväll är att först ladda hem ny musik så jag kan fylla min ipod med massa peppmusik !Sen ska jag testa runt lite och försöka göra en header ,om jag hittar några bilder ,det blir gamla men saksamma .Sen ska jag träna också ,mamma jobbar natt så det blir hemma idag men nästan bättre det :)

 

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

jag har redan gjort det en gång :) kolla in i kategorin "hårtips" puss!

2009-03-09 @ 20:45:50
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0