22 november

Idag vart det en heldag på ikea ,hittade allt till vardagsrummet så nu på kvällen har vi skruvat ihop allt :)
Tränat har vi hunnit också ,avslappningen är ändå bäst . Finns inte mycket mer o säga ,igår var jag bara hemma med mamma och pappa och pluggade lite .Har typ hundra ord i glosor till imorn och det är inte många som sitter  :( Sen ska jag sova tidigt också för imornbitti ska jag vara på hugget och för en gångs skulle ta en powerwalk innan skolan .De senaste försökten har jag hamnat i soffan igen för jag har kommit på en dålig ursäkt till att stanna inne .Men imorn ska jag gå oavsett om det regnar eller inte ,snöstorm är min enda ursäkt justnu .

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0