29 november

gårdagen blev lyckad :) Jag åkte till karlholm o gjorde mig klar uppe i lägenheten o sen åkte jag till nea och började tagga till .Bussresan var lång men vi hade en bra körare så ,tog en burgare på mcdonken innan vi drog vidare till hänga lös .Kortfattat så var det bra ,vi dansade och träffade alla roliga ;) Hemma halv 4 o somnade skönt i sängen ,vaknade alldeles för tidigt fick några skratt av facebook uppdateringarna från natten .Tog bussen till hulken och åt kebab ,tog det lugnt och sen ner på luciadragningen .

Tränade också för att tänka på annat ett tag och nu har jag ätit mjukpepparkaka som jag önskade av mamma imorse när jag vaknade :) Funderar på att kolla på veckans paradise hotel innan jag somnar kanske men först blir det repris på eriks uppträdanden om och om igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0