.

jag är på gränsen nu ,toppen eller slutstationen .
Kalla det va ni vill ,jag vet bara att det inte går längre än såhär .
Jag skulle kunna skriva världens längsta och djupaste inlägg justnu men vad skulle det tjäna till .Allt jag skulle få tillbaka är tomma ord och löften som kommer rinna ut i sanden ,jag vet det för jag har varit med om det förr ,det vore inte första gången .Men jag börjar ledsna på att svika mig själv mer än andra ,det är ju ändå jag som blir kvar själv med det i slut ändan .Det är så jävla lätt o säga att man ska ta tag i saker och ändra på saker men sen att göra det verkar alla har problem med .Jag skulle nog behöva stänga in mig någonstans helt okontaktbar o bara göra sakerna .Jag skulle vilja hyra någon som gör allt åt mig så jag bara kan börja om helt från början .Jag är inte lika säker nu på att jag kommer hinna klart med allt som jag var i början ,det blir ju bara mer och mer .
Allt jag vill göra justnu när det är såhär är att ha F här och att bara vara .Jag vill bara gå ut en spontan utgång med dom bästa .Jag vill skratta ,sjunga o dansa till jag är både hes och slut .

Det här inlägger riktast inte ut till någon eller några ,det är bara så det är justnu helt enkelt .
Jag tänker inte låsas som om allt är okej när det är långt ifrån okej .


Kommentarer
Postat av: Angelica

helt rätt..

2009-11-09 @ 21:50:57
URL: http://alindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du vet att du är min bästa ,och vad som än händer. har du mig kvar som en klippa i stormen ,och jag vet att du klarar det!

2009-11-09 @ 22:37:29
URL: http://nepaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag förstår inte den mannen.

2009-11-10 @ 09:57:02
URL: http://alindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0