16 september

Tänkte passa på o skriva nu medans jag fortfarande är på bra humör ,sitter här och lyssnar på världens finaste låt :)

Helgen var spårad och helt oplanerad .Men galet rolig och får gärna upprepas fast lite lugnare ;p  Lilla hjärtat blev två i lördags så vi var där och gosade lite ,ska bli så härligt o flytta dit i flera veckor nu :)
Nej men dagen då ,vi har knäppt galet med kort och haft skolfotografering och bara en bra dag .Ikväll ska jag springa och så gratta Jonas .

Det är mycket att göra nu den här veckan för på måndag flyttar jag till stan ,jag har praktik i 5 (?) veckor så jag ska bo i gränby med småkillarna :) Och innan fredag har vi prov och läxor som ska in och jag kör upp på fredag också .

Använde nyss mitt nya bankkort med o köpte lite från internet :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

vill också ha en grå :P

2009-09-22 @ 14:23:51
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0