helgen

varför ska helgerna gå så fort och resten av veckan så långsamt?
det är inte alls rättvist enligt mig

fredag- Klarade av två muntligaredovisningar utan att dö eller svimma, den engelska fick även MVG så tipp topp. Drog in till stan och gick en sväng på gränby, mötte upp soldaten och sen gick vi och beställde ny ring. Resten av kvällen sov vi omgångar och kollade på dåliga tvprogram.
lördag- Skulle gå en powerwalk men duktig som jag är så hade jag glömt hälften av kläderna så jag somnade på soffan istället. Åkte och kollade på nya lägenheten och den är perfekt, nu längtar jag tills vi flyttar :) Sen blev det IKEA med svärmor och fixade ny säng och massa annat. Resten av kvällen bestod av en jäkla massa plugg och uppsatsskrivande, själv satt jag bakom och gav herrn massage :) Firade gjorde vi med glass och en dålig film så jag somnade ,väldigt ovanligt.
söndag- Latat oss i soffan hela dagen, kollade på lite film och sov lite grann. Åkte hem runt 6 och direkt ut på en powerwalk/jogging. Nu ligger jag i sängen och ska läsa några 10-tals sidor i engelska boken tills imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0