a great day

lisa är nog den starkaste människan jag känner, hon är helt otrolig!
Gick och köpte cupidosallad innan jag traskade vidare i solen till sjukhuset och sen upp till avdelningen.Vi hade iallafall en toppendag, god mat och bästa sällskapet :)



Åkte hem med mamma, käkade lite mat och skrev lite på en muntligredovisning till fredag. Jag ska tydligen lyckas få ihop en 5 minuters redovisning om barn fetma ,jippi och lycka till.
Åh höll på o glömma bort, ni har väl inte glömt klänningen jag tjatade om igår? DEN ÄR UNDERBAR! den är enkelt och den är cerise bättre går inte o hitta. Jag blev så glad över klänningen att jag drog mig ut på en powerwalk som övergick till jogging, hur bra är inte det då? Fröken M ska även ta hem sina skor så från och med nästa veckan kan hon glömma att hon slipper undan kvälls powerwalkerna!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch din stackare har du också muntlig redovisning i morgon? Liiider med dig=(

2010-04-15 @ 13:20:08
URL: http://jessicavonceder.blogg.se/
Postat av: malin

haha nejdu, inga undanflykter! jag hade gärna börjat i helgen men de dög ju inte ;)

2010-04-15 @ 14:58:27
URL: http://misformusic.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0