15 augusti

efter det förra inlägget började jag ladda upp med partymusik och sen drog en spontanare in till stan. Förfix med johanna hemma i lägenheten innan jag cyklade ner till stadsparken och mötte upp fredrik och dom. Kände mig som 15 år igen när vi satt i parken och drack sprit ur colaflska. Satt längst ån hela kvällen och när dom åkt hem mötte jag upp johanna igen och festa till den sista halvtimmen innan vi köpte frukost på subway innan taxi hem. Johanna fick sällskap hem medans jag somnade skönt själv och vaknade upp oförskämt bra, morgonen tillbringades framför en film i soffan alla tre innan jag tog bussen hem för o packa. Men inte har jag packat eller, onej det skjuter jag tydligen bara upp så jag lär väl på stå där imornbitti och packa min resväska. Nej jag har sunkat ner mig tillräckligt nu så jag lär hoppa in i duschen o försöka rädda mitt utseende tills imorn, good luck liksom.

Nu blir nästa uppdatering från stockholm, bara hålla tummarna att grannen med internet inte flyttat ut. Mamma följer med som sällskap några dagar och jag kommer njuta fullt ut av sällskapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0