sicko

jag har försökt skriva det här inlägget nån timme nu, är det inte pappersarbete, datorer som krånglar eller kläder som ska testas så är det brandlarmet. Brandkåren och vakterna utrymde nyss hela modecentret. Själva var vi för upptagna för att gå ut så vi lyssnade på larmet och tittade på alla människor som skapade kaos utanför fönstren. Justnu längtar jag bara hem, jag längtar till att vakna upp på måndagsmorgon och göra mig klar för att åka till de små kottarna. Efter jobbet ska jag knalla vidare till något gym och köpa mig ett gymkort. Jag är så enormt less på den här kroppen nu (sitter inte alls och äter chokladkakor nu). Nej på måndag är det slut och den här gången är målet och priset en utlandsresa i december, lite värt att kämpa för tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0