♥ Dag 16 – Mina djur

Izor
min lilla skrutt som blir 6år i april, stora killen nu! Han är såklart fortfarande en bebis för mig och egentligen ett litet barn, han är precis som en människa, bara lite hårigare. En söt liten sak som är gladast när han får vara med överallt, älskar även att sova bort minst halva dagen. en stor favoritlek är att åka bil :)



Silas
älskade lilla sillen, världens coolaste katt! inte normal någonstan men absolut hel charmig. Skriker sig hes för uppmärksamhet, öppnar bestämt dörrarna när det passar herrn och går med på hundpromenaderna.

 

 


Mizty
lill tjejen, äldst i huset men fortfarande ett barn i sinnet. Galet förälskad i fc (lite för mycket ibland), älskar att snutta på mina fingrar och beter sig fortfarande som en kattunge. Lite fin i kanten och stannar inne det kalla vinterhalvåret, går en smått på nerverna och ibland har man god lust att skicka ut henne i en snöhög



Boris
och så har vi såklart lilla borre, det nya tillskottet! ursöt liten sak som älskar att bitas, dra i håret och kissa på golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0