14 februari

fredag -efter skolan drog jag en roadtrip med hulken och jesper ,vi skulle in till gävle och betala lite grejer till skivan .Åt lite middag innan vi shoppade en sväng innan vi åkte hem .självklart var datorn med i bilen ;)



Snabbt som attan gjorde vi oss klara och drog vidare till skutskär för fest .Kvällen blev blandat men tack vare hulken o bra musik så blev den lyckad :)
Hamnade i säng med hulken iallafall och det är ju som vanligt helt awesome !
Vaknade runt ett och samlade ork att åka till ica och köpte chips och dipp ;P Började kolla på film men datorn ville inte vara med i slutet och dog istället .Johanna och nea fick för sig att dra in till VIP så det var bara o försöka få in dom på listan ,själv tillbringade jag min lördagkväll framför en film i soffan med massa halstabletter och choklad :)

Är uppe tidigt nu för F är hemma så jag ska vidare dit ,känner på mig att imorgon kommer bli en lång lång dag ..


Kommentarer
Postat av: the fucking awesome hulk

fredagen var underbar & tack vare dig hade jag en till underbar kväll! hihi mysfiaaaaa ,min pussiluska

2010-02-15 @ 16:06:54
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0