6 februari

så igår gav jag mig ut i den jävla trafiken ,varför ska alla ut o köra när jag ska det? In på gränby en sväng o letade kläder till ikväll men det blev inget .Hem och hade en väldigt mysigkväll med f ,glass och film :)  05.10 ringde alarmet och upp o gjorde frukost till honom innan jag gick och hämtade bilen .Skjusade ner till bussen och sen hem och vänta på att mamma skulle sluta jobba  ,sen åkte jag till sjukhuset och hämtade upp henne .Tjugo i åtta var jag hemma och sov i min säng ,helt underbart ! Vaknade för nån timme sen och legat o kolla på the hills ,lär duscha snart innan vi åker .Ska till hulken och ikväll blir det invigning av nya nattklubben där vi ska ha studentskivan ,jag ska till henne tidigt så jag kan tagga henne riktigt ordentligen den lilla sjuklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0