10 februari

vaknade upp och kom på att jag var tvungen o åka till skolan o hämta grejer till provet imorn så drog på mjukisbyxor o en jacka över pyamasen och åkte med pappa .Fick allt klar o fixat sen längtade jag hem till sängen :) Men jag klarade bara några timmar där innan jag blev rastlös o tog med hundarna på en powerwalk istället ,däckade så fort jag kom hem .Skickade in mer ansökningar och skrev klart whale rider innan jag lagade middag .Sen kom fredrik över och skulle fixa allt jag förstört på datorerna ,fick lite nytt också så nu är jag happy girl :) Nej ingen spakväll här inte så nu ska jag försöka sova bort huvudvärken

Kommentarer
Postat av: Aaronoline

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 14:07:03
URL: http://aaronoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0