18.32

Så igår log jag i soffan hela dagen och läste bok ,f spelade brevid mig .
Sen gjorde vi oss klara och knallade ner till restaurangen ,så jävla god mat :)
 Hem igen och myste framför tvn till johan falk filmen


Tidigt imorse ringde alarmet och jag gjorde frukosten innan vi gick ner i till stationen i kylan ,
fifan så kallt det är ute .
Pussade hejdå och jag gick hem igen och packade ihop allt mitt och åkte till gränby och köpte hårfärg .
Hem till mamma och gick en promenad i solen (kylan) .
Nu ligger jag i sängen och försöker värma mig lite ,
har lite uppgifter att skriva klart och sen ska jag läsa ut boken innan paradise :)



bilder från i fredags

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0