26 januari

Haha två tjejer med två systemkameror och ändå noll bilder ,hur är det möjligt ?
Vi hade lite slapp skola idag tills jesper the great one ringde och frågade om vi ville med till gefle och hämta ut biljetterna och varför inte så jag o hulken tog oss hem och hämtade bilen och sen letade upp jesper och sen vidare .Vi gick lite på stan och åt på max innan vi hämtade upp dom och det blev så jävla bra !Hela grejen kommer bli bra !

För att inte förvirra alla er nu så har jag och min hulk som projektarbete att göra våran skolas studentskiva och eventuellt ett projekt till :) Och som hjälp har vi jesper som vi aldrig kunnat göra det utan! Allting är så gott som fixat men vi vill hålla lite för oss själva ett tag till men kan lova er alla att det kommer att bli awesome !

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Vilken fin blogg du har!

Visste du att dom på festkungen är grymma? Dom fixade min och jag var supernöjd. Kolla deras hemsida, http://www.festkungen.se/

2010-04-08 @ 19:59:00
URL: http://www.festkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0