22 mars

mm vi tar väl the story om lördagen då. Förkrök och invigning av vardagsrummet med vattenpipa och bra sällskap. Våfflade håret och gjorde oss grymt snygg fula innan vi drog vidare till vendel där vi dansade runt och träffade alla. Kvällen blev kort och johan står för kvällens bästa överraskning :) Vaknade upp och mådde finfint, mamma var gullig och gjorde det klart för mig varför jag aldrig vill vakna upp hemma bakfull. Lisa kom över så drog vi igenom en sammanfattning av kvällen. F kom ut sen och kvällen bestod av film och massage :)

Idag har vi kunnat sälja ungarna billigt ,helt slut ramlade jag in i lägenheten och möts av världens sötaste nakenfis och skriker iiiia jag är nakenfis :) Har sagt förväl till F så nu sitter jag ensam i villan och lyssnar på musik i hörlurar, hur konstigt som helst. Lär väl dra mig mot sängen och terra nån på sms innan jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0