suck

det är studiedag idag ,hela veckan har jag gått o laddat för den här dagen, dagen då jag ska jobba ikapp allt jag ligger efter i. Och har jag börjat än då? Nej inte alls ,jag hittar alltid bättre saker att göra. Jag har suttit ute i solen ,jag har pillat med den nya tatueringen ,jag har kollat på alla internetsidor som finns och läst alla bloggar ,jag har planerat resten av veckan och helgen. Om två veckor har jag en deadline på ett miniprojekt ,tror ni att jag har börjat? Nej precis inte alls eller jo jag har valt ett ämne att jobba om. Jag tror att jag ska lägga in en annons efter en slav som kan göra allt det där som måste göras men som inte alls är roligt att göra. Jag kan göra en lista åt er så får vi se vilka som ställer upp på vad

- Miniprojektet ,inlämnas 29 mars
- Svenskan ,inlämnas förra veckan
- Uppsats om allemansrätten ,inlämnas så fort som möjligt
- Uppgifter i psykosocialt ,inlämnas nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0