10 november

ja igår blev det som sagt snöstorm, härligt för mig att jag var smart och tog bilen till jobbet med tanke på att jag skulle hem till mamma efter gymmet. På väg mot gymmet kändes det som om jag var den enda ute i trafiken i uppsala som hade vinterdäck. Efter gymmet åkte jag med mamma hem till vinterlandet. Vanlig dag idag jobb-gym och sen en sväng på gränby där jag stillade mitt godissug med lösgodis och så hängde två saknade vänner med hem, ben och jerry nämligen! Kvällen har tillbringats i soffan med spotify, lösgodis och tvn. Bilder på gullungen från lördags kommer upp lite senare också.  Nej strax bjuda in b&j till soffan och invänta grey´s

utsikt från köksfönstret igår vs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0