Dag 1 – Presentera mig själv

Namnet är Sofia Söderberg och åldern är 19½ år. Föddes på min storebrors 10års dag den 26 juni 1991, något som jag med många ärr genom livet fått sotat för. Hade en helt perfekt uppväxt med mamma,pappa,syster och bror i lilla månkarbo. Tog studenten sommaren 2010 och det var mitt livs hittils lyckligaste ögonblick. Flyttade halft hemifrån därefter och hamnade på salabacksgatan i stan med fästman och svärmor. Hoppade visst över att jag fredagen den trettonde oktober 2006 träffade mitt livs kärlek och numera fästman. Jobbade på en förskola hela sommaren inne i stan samtidigt som jag jobbade på mode företaget (som jag gjort sen hösten 08). Gjorde nu i efterhand ett misstag och tackade ja till ett nytt jobb nu i höstas och avslutade mitt på förskolan. Stannade där i ca 4 veckor innan jag gick tillbaka till det förra arbetet. Men nu är jag tillbaka ännu länge, till särskolan som jag hade min praktik under skolan och även lite ströjobb på. Stannar här än så länge december ut.

är väl ingen direkt favorit att berätta om en själv men nu har ni iallafall en liten bild utav mig


Kommentarer
Postat av: Gustavoda

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-02-27 @ 12:03:01
URL: http://gustavoda.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0