♥ Dag 5 – Vad är kärlek

min kärlek är utan tvekan fc, han är bäst! Efter 4år tillsammans känner jag bara mer, han är den som ska vara vid min sida.I början på året började han sin elva månaders utbildning till soldat och det vart liksom det största testet för oss, antingen skulle det gå eller så skulle det inte. Och på fredag är han äntligen klar, och något som jag aldrig skulle kunnat gissa på när han började var att detta faktiskt räddade oss. nej min lilla dutt är bra att ha



sen finns ju såklart kärleken till min familj, min underbara familj! Där finns ju de bästa föräldrarna och de bästa syskonen i världen. Till familjen finns även världens sötaste lilla hund, en liten blyg katt och självklart min lilla älsklings bebis silas (som jag envisas med att uttala sajlas).



Sist men inte minst kärleken jag känner till min bästa vän, självaste mallan persson! Hur jag känner för henne har jag lätt uttyckt i ett tidigare inlägg, hon är grym! Det krävs inte mycket för att även på de tråkigaste och deppigaste dagarna kunna skratta med henne.

citat taget ur en utav våra dagar
Torsdag 19:e april 2007 22:16 (#3062) Brunett så hett tar dig lätt. Vän med blondin med ett flin så brett. Tillsammans all uppmärksamhet tar Så avis nu när du inte har någon kvar Owh, aahh så vackra, sköna & snygga. Känn dig träffad bakom våran skugga. Så move bitch, stig åt höger. Låt Malin & Sofia ta över.


Kommentarer
Postat av: liisa

gulliga du..

MissU

2010-11-30 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0