♥ Dag 6 – Min dag

Klev upp när alarmet ringde 06.50, tömde näsan på snor och kissade. Tog mig en c-vitaminbrus med jordgubbssmak och ställde in frysta bär i micron. Åt frukost framför the voice och facebook like all mornings. Fixade mig och knallade ner till bilen för att skapa rutorna. Åkte bil i cirka 3minuter till jobbet och började arbetsdagen. Fick sluta en kvart tidigare så strax efter halv 5 var jag på väg mot gymmet. Efteråt blev det ett stopp på willys för matköp innan jag kunde äntligen få komma hem. Middagen stod redo på spisen och sällskapet fanns i soffan. Och här sitter jag än! Ska nog göra mig redo för natten och knalla in i sovrummet, snart börjar hollywoodfruar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0