♥ Dag 7 – Min bästa vän

min bästa vän, tja du. Jag har många helt grymt underbara toppen vänner, några som jag skulle offra massor för. Några nämnbara är ju grabbarna, lisa, jesper och hulken.

grabbarna är utan tvekan oslagbara, det går inte att ha en tråkig kväll med dom! Sjuka förfester som oftast gör att vi stannar kvar och aldrig besöker krogen. Alla galna ideér dom har och att dom faktiskt genomför det! Alla snefyllor och dagen efter när man helst bara vill dö i en säng. Nej mina grabbar är bäst på fest!♥



Lisa är min allra första vän om man räknar bort hennes bror som bara råkade födas tidigare. Uppväxta tillsammans och har fortfarande inte ledsnat på varandra hoppas jag. Träffas alldeles för sällan dock!♥



Jesper då, min kära lilla jesper. Världens bästa killvän! Vi bråkar mer än vad vi är sams och med bådas humör och temperament är det alltid lika roligt. Spårar alltid ut på fest och behöver mig som backup, men alltid lika charmig och gör upp allt senare. Tillbringade grymma sommardagar ute i fågelsundet och även en förjävla bra studentvecka! Även här kan jag skriva träffas allt för sällan ..♥



Linnéa är en otroligt saknad vän! Vet egentligen inte vad som hände där och jag känner mig lite hjälplös faktiskt. Det är synd att en sån bra vän bara gled bort men samtidigt har jag inte orken eller lusten att kämpa utan resultat. Hon är någon som alltid kommer betyda enormt mycket och jag älskar tösen oavsett allt. Hennes halsband hänger nästan dagligen runt min hals och påminner mig och att jag var hennes älsklingsfis ♥



Men så finns det ju en brud som står snäppet över alla, den bästa helt enkelt! Med henne är allting så enkelt, vi kan prata i timmar om allt men vi kan samtidigt sitta tysta med varandra (händer inte så ofta men). Vi kan vara ifrån varandra men ändå faller allt på plats när vi träffas igen. Vi kan vara osams och bråka men i slutändan förstår vi att det är löjligt att vara utan varandra. Hon är och har alltid varit min motsats, men lika sjuka är vi och passar så förbannat jävla bra! Jag är helt enkelt ingenting utan denna kvinna och hon är min allra bästa vän genom alla tider



Kommentarer
Postat av: hulk

vet inte heller vad som hände, men jag älskar och saknar dig med & att veta att du har halsbandet på mig gör mig glad ska du veta. du finns alltid i mitt hjärta smulan, puss! ps. lär ses snart och prata igenom allt.

2010-12-01 @ 15:29:37
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0