15 oktober

den allra sista dagen på jobbet idag, det tog lite att lämna dom och några tårar och många kramar. Fick en superfin blomma som tack för tiden och jag fick lova att kommer på besök snart :)  Efter jobbet åkte jag till thuns med mamma,therese och lilla myggan. Hittade mig ett par gummistövlar och ett par converse och lite annat smått. Mest gick jag och gullade med myggan som sen tokdäckade på mitt bröst, mysigt värre hade vi det i nån timme :) Hemma i lägenheten sen var de andra små gullungarna, vi har lekt i kartonghuset och lekt med tågen. För nån timme sen nattade jag dem båda och städade upp hela lägenheten med två lata brorsor i soffan. Nu när barnen sover tittar vi på robin hood, jag dricker hallon thé och kopplar av för dagen.


jag och en däckad myggan myser inne på cafét,
undra vem som är tröttast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0