20 oktober

idag var en riktigt papper och antekna dag på jobbet, jippi! Avslutade allt med att tävla om att snabbast bygga ihop en varsin matvagn, jag och peter kom sist men vi är ju också själva på våran avdelning. Efter jobbet åkte jag hem, när jag gick upp i trapphuset kändes det som om jag inte varit hemma på evigheter fast det bara var i måndags. F kom hem med resten av killarna som skulle vaktmucka, kul för mig som blev instängd på sovrummet. Dom drog för nån timme sen och jag har tillomed hunnit duscha och ätit lite chips.

Har faktist riktigt ågren att jag inte har varit på gymmet sen i måndags, men nu med tatueringen går det bara inte o dra på en sportbh. Jag får helt enkelt ta nya tag på måndag igen, tagiskt men sant. Ikväll blir det grey´s som avslutas med kungarna. Eftersom bra många killar kommer sova i lägenheten inatt bäddar jag ner mig i mias säng och hoppas på att rätt kille ligger där när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0