28 oktober

mamma och syster kom över på middag idag, gjorde måndagens brakmiddag och det blev även nu en höjdare! Fick lite mera kläder och saker också så jag har traskat runt i lägenheten med mina nya gummistövlar. Hela lägenheten lyser av värmeljus och jag har precis bakat klart så det luktar mumma också! Fick pepparkaks thé som present av dom och det är mums!

Det är lite utav en annorlunda känsla att ha mamma över på besök, hon besöker mig liksom där jag nu bor. Det är tur ändå att hon finns nära som vid tillfällen som nu när jag saknar henne som mest att hon bara kan komma över på middag. Men det är kul att göra det lite extra fint i lägenheten och göra henne lite stolt :)

Imorn kommer F hem och jag tänker göra en lika mysigt som ikväll, ljus överallt och god middag. Det ska planeras för Gambia och även för resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0