8 oktober

jag älskar att jag har dragit på mig den fetaste förkylningen, lagom till helgen o allt. Har varit helt död på jobbet idag och mer eller mindre legat i soffan och kollat i böcker med de små gosiga fredagsbarnen :) Efter jobbet åkte jag hem och städade lägenheten precis lagom innan jag packade ihop mitt och åkte hem till mamma. Ska väl fortsätta städningen här hemma, min övervåning behöver lite piff, och då ska vi inte ens tala om badrummet/relaxen/ min garderob. Alla nya kläder (det vill säga en hel del) hänger på alla spikar som hittats och jag vägrar hänga in dem innan nya garderoben är klar.

Ikväll blir det till att pilla det allra sista på tatueringen och be en bön om att jag får en tid snarast, sen bädda till lite i sängen och dra igång lite musik och kanske nått avsnitt av någon serie, tja jag kan ju göra vad jag vill ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0