träningen

de flesta kan ignorera det här inlägget, det är mer för mig än för andra

nu har jag gymmat i lite över en månad, i början lite segt och ohjärtat men nu gillar jag det. Än så länge är jag missnöjd med resultatet, visst jag har blivit starkare men det jag vill är ju att trimma kroppen. Så under oktober månad blir det godisfritt, undvika kakor, socker och läsk. Funkar inte det så ska någon form utav diet testas i november månad och om inte det så blir det något mer drastiskt i december månad. Men hoppet ligger fortfarande i träningen och ett nytt möte med Anders kommer förhoppningsvis nästa vecka.

Belöningen då, klart det måste vara en belöning! Det blir först att äntligen få göra tatueringen på revbenen (skulle kunna göra den redan nu med den blir ju snyggare om den sitter på en snygg kropp så) och sen blir det utlandsresan med F, inga planer där än med utomlands ska jag oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0