23 februari

ligger hemma i soffan efter ett simpass med mallan och jessica. Ensam hemma är ja också, fc dumpade mig men kommer som tur är hem och kryper ner hos mig i sängen inatt! Dagens roliga var att dom ringde om ett ev jobberbjudande idag. Hade sökt ett jobb hos dom men det var tillsatt men hon som ringde hade försökt fått mig redan i höstast men då var jag fast på lagerlöfs så nu passade hon på att erbjuda mig 100% på en annan förskola än den jag sökt på, så dit ska jag på intervju den 11 :) Jag är så otroligt glad och lyckligt lottad som har haft det såhär lätt. Hela tiden planerar jag framtiden i huvudet och det ser helt perfekt ut och allt startar i sommar eller ja ev nu tidigare med det här jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0