16 januari

tid är verkligen något som inte finns i överskott nu. Jobbar för fullt hela dagarna och så träning på det. I fredags åkte jag hem till mamma och pappa för en sista helg innan gambia. Igår färgade jag håret och packade lite, på kvällen var det bioplaner men ist blev jag barnvakt åt myggan :) världens charmigaste kille någonsin! Låg helnöjd med mig i soffan och kollade på solsidan, sov lite i famnen och busade. Vid halv 11 åkte kläderna på och jag packade ner honom i vagnen för att gå ut med hundarna, lillkillen somnade och sov ute tills hämtning 01. Nojig blev man och jag gick ut tre gånger när det vart för tyst i babywatchen för o lyssna om han andades.

Idag är det packning packning som gäller innan jag åker hem till stan och tränar. Sen ikväll blir det solsidan och imorn är det öppning på förskolan som gäller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0