32 frågor, 32 svar

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog studenten, förlovade mig, flyttade halvt hemifrån bland annat
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget förutom det klassiska, träna mer och äta bättre vilket jag lyckades med.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bekanta plus brorsan
4. Dog någon som stod dig nära? tillräckligt nära för att sätta ärr iallafall
5. Vilka länder besökte du? Tunisien
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? en stor dröm
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 juni, 22 juli, 4 september
8. Vad var din största framgång 2010? studenten, jobben
9. Största misstaget? tror vi alla vet det redan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Knät som vanligt
11. Bästa köpet? måste väl bli datorn då, och gymkortet såklart
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder utan tvekan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? myggans ankomst
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Love the way you lie, right now(na na na), ravers in the UK, från och med du.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? detsamma
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit det lugnt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bråkat
18. Hur tillbringade du julen? på bagarvägen med släkten
19. Blev du kär i år? även efter 4år, massor
20. Favoritprogram på TV? inte så mycket på tv, snarare på datorn
21. Bästa boken du läste i år? twilight böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? magnus weideskog
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? yes
25. Något du önskade dig men inte fick? yes
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vid tolvslaget körde jag hem från öregrund och bombades med meddelanden. På dagen åkte jag hem och hade kalas hos min bror och på kvällen åkte jag till grabbarna och sen vidare till lövsta och dansade natten lång.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? bara en sak som jag hoppas på kommer detta år iställe
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? lätt som en plätt, svartvitt.
29. Vad fick dig att må bra? familj och vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? rihanna lite men mest oscar linnros, HOT!
31. Vem saknade du? Malin, Lisa, Linnéa, Fc
32. De bästa nya människorna du träffade?
JL pojkarna, östhammar/gävle boysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0