It's gonna hurt when it heals too

jag är ensam men jag är inte sjuk eller död. Jag kommer inte behöva packa ner mitt hem o flytta tillbaka. Jag kommer bara bli ensam eller inte ens ensam, jag har hela min familj och vänner som är grymma! Jag kommer ta mig igenom det här tack vare att jag vet att det kunde ha varit värre, jag kunde ha förlorat honom på riktigt precis som en klasskompis till mig gjorde med sin pojkvän, det är mycket värre. Jag kunde ha förlorat honom på riktigt precis som vi gjort med alldeles för många av nära folk i ung ålder. Jag kan iallafall fortfarande se honom om jag vill, fortfarande höra hans röst i verkligheten om jag skulle vilja, hålla om honom om jag skulle vilja.
Det kunde ha varit värre


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har mig!

2011-09-04 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0